No reason why.

God morgon. Eller det är väl snarare eftermiddag egentligen, men jag har nyss ätit frukost. Så för mig är det fortfarande morgon. Sitter och försöker komma underfund med min och Linns relation till varandra. Vet inte riktigt vart vi står egentligen. Jag vill jättegärna vara vän med henne. Men det verkar vara svårt att ens komma henne nära. Det gör lite ont faktiskt. För en gång var hon ändå hela min värld. Och jag vill gärna ha henne som en del av mitt liv fortfarande. Men, men. Inte upp till mig faktiskt.

Kvällen ser ut som följande: Sitta hemma ensam och titta på tv. Ev. gå ut och gå lite. Men så kan det vara ibland.

Vill verkligen desperat ha en lägenhet i stan nu. Lite enklare att hitta på saker med folk på kort varsel då. Och då är det roligare att kanske ta en promenad eller så.

Fy, läs inte ens detta blogginlägg. Jag låter bara deprimerad. Vill inte sänka mina läsare.

Nått roligt? Ja, jag ska kolla biljetter hem till Vingåker för den 13:e juni. Få se om det finns nå med bra pris. Skulle vilja träffa familjen nått innan dess. Men det kommer nog inte hinnas med faktiskt. Tyvärr kanske det inte blir något av att åka till Lycksele den 23:e maj heller. För Monika har gjort av med för mycket pengar denna månad, så hon kan ev. inte åka. Så då får jag bara se fram emot min födelsedag i stället. Då får jag i alla fall träffa Monika och Frida. Förhoppningsvis fler folk. Men det är viktigast att de kommer! :D Får se om jag ska fira det i Vingåker eller här. Det känns som att jag får se hur det blir med lägenhet. Om jag har en ny lägenhet till dess som ligger väldigt centralt så vill jag nog fira här uppe. Men självklart ska jag åka hem till Vingåker runt min födelsedag också. Men kanske kan få hit lite folk till dess. Skulle vara ganska kul. Både få fira med mina Sundsvalls-vänner och andra vänner. Super!
Funderar på om jag ska sätta mig och rita lite. Var väldigt längesen. Måste ju se om jag har någon talang kvar.
Åh. Patetiskt detta inlägg blir. Jag blir bara arg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0