Mensvärk!

Har haft jätteont flera timmar. Nu äntligen tror jag det har släppt. Tog några tabletter, sen var jag ute och gick en halvtimme. Sen fick jag vänta ytterligare en timme. Och nu så är det rätt bra. Skönt!
Jag ska åka till Totte om ett tag. Får se om jag hinner med kvart över 3 bussen. Måste duscha och lite sånt.
Imorgon har jag två möten inplanerade. Så jag hoppas inte att jag har mensvärk då. Det vore jobbigt. Men jag hoppas att mötena ska gå ganska fort ändå. Sen har jag inget inplanerat förrän onsdag. Då är det först besök på Erikshjälpen. Sedan ännu ett möte på kvällen. Ev. så har jag två andra möten som ska inplaneras i veckan. Och till helgen blir jag nog upptagen. Plus att Totte nog ska äta middag med mig och Annika på fredag. Aa. Finns lite att göra alltså. Sedan så går lägenhetssökandet förstås vidare varje dag. Fick tyvärr ett samtal idag om att en lägenhet jag ringde på tidigare i veckan nu var uthyrd.

Livet går vidare helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0