Livet i stort.

Tyvärr blev det inte att jag bloggade något igår. Hade helt enkelt inte tid.
Ringde på ännu en lägenhet igår. Det verkar väldigt positivt därifrån. Så nu väntar jag bara på att han ska ringa mig igen så jag ska få komma på en visning.
Hade fått två mail imorse ang. lägenheter. Den ena blev jag väldigt intresserad av. Det kändes som att den var väldigt lyxig. Dock ligger hyran på lite mer än jag kanske skulle kunna betala i framtiden. För jag måste ju tänka på att jag inte vill ha ett heltidsjobb, och ev. så ska jag ju plugga till hösten så då kan inte hyran vara för hög.
Men jag ska rådfråga Annika och mamma lite. Se vad de tycker och så. Det här med lägenheter är inte lätt ska jag säga er.

Tydligen så har min handläggare på samordningsförbundet slutat nu. Och inget får jag höra från henne. Fan det var bara häromdagen som jag pratade med henne om hur vi skulle gå vidare. Så helt plötsligt får jag mail från Linda D idag som säger att hon ska ta över i stället. Jaha, tänkte jag. Snällt att man blir knuffad hit och dit hela tiden. Som tur är så tror jag faktiskt att Linda är något snabbare att få saker och ting att hända. Så jag hoppas det blir ett möte innan månaden är slut. (Höll på att skriva måndagen. Skriver alltid fel på måndag och månad).

Annars då, inget nytt. Lördagen ska spenderas med Totte. Inget annat inplanerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0