Långt bortom allt, i evighet.

Nä. Ska nog ta och fixa i ordning mig lite. Fixa lite nya pics. Sist jag skulle göra det så slocknade jag ju på sängen i stället. Så det var ju inte så himla kul. Nu ska jag vara lite seriös, eller mindre seriös. Hehe. Låter som att jag verkligen inte har något annat liv. Som att jag bara sitter här och skriver varje dag och plåtar mig själv hela tiden. Antingen är jag lite speciell av mig själv eller så pass egocentrisk att jag faktiskt inte kan umgås med andra människor. Make your pick.
Oh. Annika sa att Anna-Karin skulle göra högskoleprovet på lördag. Snacka om att jag fick flashbacks! Det var ju underbart kul när jag gjorde högskoleprovet, 2006. Nu känner jag mig gammal. Eftersom jag gjorde det för TVÅ år sen. Huah. Men det var riktigt kul. Och massa trevliga människor. Kommer ihåg söt-tjejen som jag åt lunch med. MInns inte vad hon heter. Bara att hon var riktigt söt. Tror till och med att jag har en bild på henne någonstans på min dator. Ja, ibland blir jag väldigt uppslukad av tjejers utseende. Det går liksom inte att bara vara helt oberörd. Vissa fastnar liksom där, och vissa behöver förevigas på bild också.
Det blir nog piratpicknick på valborg i alla fall. Hade fått inbjudan på helgon. Och bara av att läsa den så tänkte jag tillbaka på förra året. Vilken kväll det blev alltså. Visserligen kanske inte den bästa i världshistorien. Men ändå en kväll att komma ihåg och dra stor lärdom av. Verkligen.
Lyssnar på lite Carola och bara låter tankarna sväva iväg.
Ska sluta skriva innan jag blir för egen och ni för rädda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0