Kirrat ny lägenhet.

Ja jag tror jag har kirrat ny lägenhet faktiskt. Jag ska ringa imorgon och säga att jag vill ha den. För det är ingen annan som tittat på den. Så jag har första tjing. Den är helt underbar i alla fall! Helt nybyggd. Så den är fräsch som fasiken. Lite småfel bara. Och det är att färgen i vardagsrummet är INTE bra. Den är gul som postbilar. Så där ska jag måla om. Sen är sovrummet lite litet. Så min säng får precis plats. Ska skaffa mig en ny sängstomme eftersom jag inte kan ha den jag har. Men annars så är den perfekt. Är på bottenvåningen också. Så de skulle ev. bygga en uteplats också. Så det kommer bli perfekt när det blir sommar. Då kan man grilla och ha det riktigt mysigt! Lätt att jag ska ha inflyttningsfest i alla fall!
Annars då, hunden är galen. Har fått lite bitmärken och sånt. Men jag fick damp på henne förut. Så nu är hon lugn. Så det är bra.
Hemma ensam idag. Sitter och funderar över saker jag måste sälja och sånt.

(Drack en ny loka idag. Den var riktigt god! Röd apelsin och citrongräs. Rekommenderas!)

233655-109

(Och där har ni en bild på galna hunden. Huah!)

233655-108

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0