Kanin, kanin, kaninte svara.

*Skratta högt*
Ska strax gå ner och hämta Queen. Jättefin rottis som ska vara hos mig i helgen. Måste försöka städa idag också. Började igår, men han inte riktigt färdigt. Sovrummet ser ju ut som ett bombnedslag. Ska ev. storhandla sen också. OM jag hinner få in några pengar på mitt konto. Just nu är det lite tomt där.
Ja, har inget intressant att berätta idag. Vill på open mind ikväll. Men tror inte att det blir av. Kommer inte hinna. Sen så har jag inga kläder att ha på mig heller. Blä. Så då orkar jag inte. Jag är en sån som måste köpa ett nytt klädesplagg varje gång jag ska ut. Dock inget dyrt, men nått nytt vill jag alltid ha på mig. Så jag känner mig fräsch och fin.
Nu ska jag fixa mig lite så jag inte ser ut som gammal mossa.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0