Jag vet att det inte är tillräckligt.

Har ingen aning om vad jag ska hitta på. Är sjukt trött, så borde väl gå och lägga mig egentligen. Men har så svårt för att ta mig i kragen och verkligen göra det.
Massa konstiga känslor som snurrar runt i skallen på mig. Fast är väl ingen idé att tänka på dem just nu. Lika bra att lägga det åt sidan.
Jag har fått en sjuk besatthet av Lasse Lindh. Måste lyssna på hans låtar nästan hela tiden. Är verkligen galen. Sitter och ska beställa hans skivor.
Imorgon lär det bli en väldigt lugn dag igen. Ska väl i princip inte göra nått alls. Jo städa, för det orkade jag inte göra idag.
Jag har 50 spänn löst nu. Och kan inte få ut nå mer pengar om jag inte går till banken. Men då måste jag åka in till stan. Så nu får jag försöka klara mig med de pengarna jag har fram till att jag får mitt nya kontokort. Tärt, men kan vara bra för ekonomin också.
Började garva lite förut för jag hittade en sajt där man kan beställa pizza ifrån. Onlinepizza.se. Asså fatta, nu behöver man inte ens ta upp luren och ringa längre. Bara att knappa in beställningen på internet och sen kommer de med maten, vad kommer härnäst? Att man kan skriva en inköpslista på ICA t.ex och sen kommer de hem med varorna, skulle inte förvåna mig faktiskt. Herre guu. Vart är världen på väg?

(Min trötta hund i ungkarlssoffan.)

233655-79

Kommentarer
Postat av: Linda Bredell.

Porrsoffan, som mina vänner säger ;) Ska fan ha den när jag flyttar hemifrån, hahaha!

2008-04-06 @ 02:18:02
URL: http://lindabredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0