Homo och chokladpudding.

Haha. Linn påminde mig om nått "kul", fast egentligen är det nog mer tragiskt än kul. För några år sen. När vi precis hade börjat lära känna varandra så satt vi och diskuterade på msn. Vi diskuterade väldigt ofta då faktiskt. Jag var nog mest provocerande, och tyckte kanske inte ens vissa saker ibland. I alla fall då diskuterade vi om homosexuella. Vi hade båda väldigt bestämda åsikter. Linn var för och jag emot. Och så sa jag typ: Men jag kan upplysa dig om att jag är inte och kommer aldrig att bli gay. Jag har för mycket oförståelse för dem för att jag skulle kunna tycka om dem.
Det som nu är det roliga med detta är ju faktiskt att jag idag är väldigt gay. komiskt, väldigt komiskt.

(Bild som Linn gjort. Jag tycker den är väldigt fyndig.)

233655-99

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0