Härnösand.

Kvällen igår blev väl inte riktigt som jag hade tänkt mig. Den började trevligt dock. Åkte hem till Totte vid halv 4. Käkade en jättegod middag. Hon hade tänd ljus och gjort det så mysigt. Kollade på Top model och The hills. Sen fixade jag i ordning mig för att dra vidare mot Härnösand. Väl där mötte jag upp Tova och några av hennes kompisar. Sen gick vi ner på stan en stund, och efter det hem till Tova. Jag trodde att det skulle vara fest hemma hos Tova hela kvällen, men när vi kom hem till henne fick jag veta att vi skulle dra bara en halvtimme senare. För det skulle vara rave nere på Jenny's. Så jag skickade sms till Linn och frågade om jag kunde kommma över till henne ett tag, för jag var inte så sugen på att betala 100 spänn för att dansa röven av mig. "Jag dansar aldrig nykter". Jorå det gör jag, men hade sämsta skorna att dansa i. Så som sagt, kom hem till Linn. Eller hem och hem, till hennes rum på Lyan. Ganska mysigt faktiskt.
Jag drack några cider och vi pratade. Sen så började det dra ihop sig lite, så jag skulle gå därifrån. Jag vet inte hur, men på något sätt hittade jag till Volontären, där Tova bor. MEN jag visste inte vilken lägenhet hon bor i. Försökte ringa henne, men hon svarade inte. Det regnade som fan också, som tur var hade jag med mig ett paraply, som dock blåste sönder rätt rejält. Hade lite panik ett tag. Men Annika ringde mig och sa att hon ville ringa Linn. Så jag gav henne nummret och hon ringde henne så jag fick komma tillbaka till henne. Spenderade natten på hennes golv. Lite hårt, men bättre än inget alls. Så nu sitter jag här vid hennes dator. Ska åka hem med ett-bussen. Hem och bara ta det lugnt. Mår sjukt illa och har ont i huvudet.
Ska köpa mig lite grejer så jag kan göra varm smörgåstårta! Fick inspo när Linn åt det imorse. Mums!
Hem och städa sen. Städa i ordning, tända lite ljus ikväll och bara ta hand om mig själv! Ska faktiskt bli sjukt skönt att bara vara hemma. Och få lyssna på min älskling Lasse! <3
Fixa mig lite nu, sen dra hemåt.
Linn var i alla fall underbart snäll som lät mig sova här! Det tackar jag tusen gånger så mycket för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0