Här i min ensamhet.

Jag har släppt Lasse för dagen. Idag är det Patrik och Sarah som gäller, med låten Du som tog ett hjärta. Har snart lyssnat sönder den totalt. Men lyssnar på Youtube så måste ju klicka på replay hela tiden.
Jag börjar fundera på om jag gjort något dumt. Det är ingen som svarar mig på msn. De är aktiva på andra sidor, men de svarar mig inte. Lite konstigt. Men, men.
Har fortfarande inte börjat med städningen. Orkar verkligen inte. Fotade lite nyss. Är man ensam så får man ha kul för sig själv. Haha. Va patetisk jag är egentligen. Men aa, tog kort när jag hoppade i sängen och slängde massa vitt runtomkring mig som skulle föreställa dun. Blev väl nån bra bild, men den lägger jag inte upp.
Nu ska jag bara sitta här och vänta på att telefonen ringer innan jag börjar att prata för mig själv. Huah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0