Fredag = kul dag?

Var några dagar sen jag skrev här senast. Har inte riktigt haft någon inspo till det, eller har väl inte haft så mycket att berätta.
Idag är det fredag, vilket brukar kännas ganska kul och bra. Men inte idag. Ikväll ska jag sitta ensam hemma, likaså imorgon och på söndag. Har desperat försökt hitta någon hygglig människa som vill hitta på något med mig nån timme i alla fall. Men nä, jag får sitta hela helgen och tycka synd om mig själv i stället. Dags för lite självreflektion också antar jag, det är det jag brukar hålla på med när jag har några dygn för mig själv.
Det har inte gått framåt med praktiken heller. Hoppas på ett möte på ungdomscentrum nästa vecka.
Ringde på en lägenhet för några dagar sen också. Skitbra läge och allt. Vill verkligen ha den. Men känns som att jag kanske inte har så stor chans till det. Fast ger inte upp. Ska ringa henne igen senare idag. Se om tjejen som har lägenheten blivit frisk än så man får kolla på den, OM hon inte hyrt ut den redan. Får se. Skulle bli ett ordentligt lyft för mig att bo i stan! Dock blir hyran lite högre, men det ska jag väl se till att klara.
Annars då? Har börjat träna med magtränaren varje dag nu. Gör 80 stycken, vilket motsvarar ungefär 4 minuter. Har träningsvärk som fan, men det är det värt! Sen så håller jag på och byta ut godiset mot mörk choklad. Jag och Annika åt sån mörk choklad med apelsin igår. Det var riktigt gott. Så ska bara äta sånt hädan efter. Och eftersom det är lite dyrare blir det ju inte att man köper värsta ofta och mycket heller. Sen måste jag försöka ta tag i motionen också. Rör mig inte så mycket  som jag skulle vilja. En promenad varje dag skulle göra så himla mycket. Ännu en grej som skulle vara bra med att bo i stan, det skulle vara roligare att gå promenader och förhoppningsvis lättare att hitta någon som vill promenera med mig. Just nu har jag ju Annika, men vi peppar inte varandra så mycket. *Skratt* Men ja, jag har som mål att gå ner 5 kg till sommaren. Vet inte om jag kommer klara det. Men eftersom att jag har lite extra fett här och där så borde det kunna gå rätt bra. MEN då  är ju kruxet att verkligen börja röra på sig. Men ja, så småningom. 
Är pepp på lite shopping, så antingen ska jag åka till birsta ensam imorgon. Eller så åker jag med Annika på måndag. Får se. Ska köpa nya skor. Fick ett litet bidrag av mormor till det. För att min fot ska bli bra igen så behöver jag verkligen gåvänliga skor. 
Nä nu ska jag göra lite annat. Skriver mer sen om mitt ytters intressanta liv. *Ironi* 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0