Exile.

- When you first came here you asked for judgement. And I pass it now.
exile!
Älska!! Inte just det kanske. Men den scenen.
Känner lite så just nu faktiskt. Like I've been sent into exile.
Dagen idag har varit lite seg. Inte gjort så mycket egentligen. Imorgon ska jag städa och lite sånt. Förhoppningsvis gå ut och gå också. Sen på onsdag är det den stora dagen. Inte riktigt. Men nästan. Ska bli kul att se om praktikplatsen verkar bra. Jag hoppas ju verkligen på att det ska bli bra.
Blir galen på att jag inte hittar någon ny lägenhet. Visserligen har jag bara letat i ca 1 ½ vecka nu. Så jag kanske inte ska förvänta mig mirakel. Men min intresseanmälan på mitthem blir ju aldrig godkänd. Har hittat en lägenhet där som jag vill boka för besök. Så måste ringa dit imorgon. Innan det blir för många som vill titta på den. Just nu är det ju under 10 stycken. Så då kan man ju ha en chans i alla fall.
Annars då? Ja, händer ju inte så mycket. Så har inte så mycket att säga heller.
Inte någon som vill prata med mig på msn. Jag har varit inloggad hela kvällen. Men inte en enda ruta har ploppat upp. Tråkigt.

Förresten. Är det någon som vill köpa en dvärgvädur på ett år. Hon ska nu tyvärr säljas. Har ingen möjlighet att ha kvar henne. Känns sorgligt. Men kan helt enkelt inte ge henne det hon behöver.

(Lilla Lisen hjärtat.)

233655-106


Kommentarer
Postat av: Totte

Jag var inloggad hela kvällen så du hade kunnat skriva till mig ju. Man kan ju inte sitta och vänta på att någon ska skriva, ibland måste man skriva något till någon;)

2008-04-22 @ 08:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0