Din hand är för alltid i min.

Förmiddagsmötet blev uppskjutet till en annan dag.
Sov hos Totte i natt. Kom till henne runt kvart i fem igår. Då köpte vi grejer till tacos. Så åt vi det, kollade på körslaget och film och bara hade det trevligt. Sen gick vi och la oss och pratade ett tag. Var trevligt att träffas ordentligt igen. Gången innan blev det ju bara en kort visit. Vi har planerat en picknick för nästa söndag. Hoppas att vädret håller i sig till dess. Jag är jätteglad över hur underbart vädret är!
Ska gå ner till Nivrenaskolan vid 4 för att träffa Queen. Hoppas det går bra.
Ikväll är det Andra Avenyn! Så jag längtat! *Nörd*

Har suttit och kollat igenom lite gamla bilder. Saknar hus 9 gänget jättemycket! Och klassen. Min älskade klass. Jag kan inte förstå att det nu är två år sen jag tog studenten. Tiden går verkligen jättefort. Och lilla Sofie ska börja på gymnasiet till hösten. Det är sjukt läskigt ju!
Skulle vara kul redan nu att ha en klassåterträff. Blir ju liksom inte att man träffar någon eftersom alla bor väldigt spritt. Men funderar på att samla gänget från högstadiet nått i sommar. Bara sitta och prata minnen. Det vore skoj!

(Bild som Monika gjorde nån gång. Saknar tiden på Ökna.)

image105

Kommentarer
Postat av: sofiebredell

vadå lilla sofie? ;) haha

2008-04-21 @ 18:42:08
URL: http://soofiebredell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0