Bilduppdatering.

Insåg att jag inte lagt ut så mycket bilder på sistone. Och jag har faktiskt inte fotat så mycket heller. Så här kommer kanske lite tråkiga bilder. Men sånt kan inte hjälpas.

Åt soppa häromdagen. Nyttigt och bra. Den blev väldigt god faktiskt.

233655-101

En ny bild på mig slänger jag med också. Jag ser dock lite konstig ut. Sånt man får leva med. Haha. Funderar verkligen på att göra något nytt med mitt hår. Men vet inte alls vad jag ska göra.

233655-100

Tillsist en härlig bild på fruktfatet. Tror det är frukt där för en hel armé. Gott i alla fall! Försöker ju leva ett sunt liv nu för tiden.

233655-102

Strax kommer nog Annika. Då ska vi gå ut och gå. Känner mig jättepepp för en långpromenad. Har varit för stillasittande de senaste dagarna. Men nu är solen framme då blir man pigg och glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0