Äntligen!

Nu funkar bloggen igen, har nästan känt mig lite handikappad utan den. Men bara Nästan.
Idag är det första april. Har redan lurat Annika. Hon gick på det också. Var lite kul.
Igår var jag på ett möte på MInerva. Det gick väl sådär. Får se hur planeringen ser ut. Som det är nu så är det väntetid till hösten. Men jag hoppas att jag ska kunna gå förbi det på något sätt. Lena skulle försöka hjälpa mig med det i alla fall. Så det ska nog bli bra.
Innan den här veckan är slut så ska jag skicka in min ansökning till KY-utb. Så kanske en liten tyngd släpper från mig. Får se om jag ska vara lite såhär i sista minuten och kolla om det finns någon chans för sommarjobb fortfarande. Men vet inte riktigt vart jag ska söka. Ska kanske ta mig ett litet snack med Tova ang. det.
Kanske ska kolla på basketmatchen ikväll, Sundsvall-Norrköping. Skulle vara trevligt.

(Bara för att jag inte har någon roligare bild så får ni en kaktus-bild.)

233655-72

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0