Ännu en dag gryr.

Idag är jag pigg och väldigt glad! Har fått tillbaka väldigt mycket livsgnista. Livet går liksom framåt. Låg i natt och tänkte på hur jag vill ha min nya lägenhet (när jag fått en ny lägenhet). Har bestämt att jag i så fall ska fråga hyresvärden om det är okej att måla eller tapetsera om. För jag har värsta bra idéen framför mig som jag tror skulle bli väldigt snyggt. Så jag hoppas på att kunna genomföra det också.
Jag ska på möte kl. 14 på ungdomscentrum där jag ska träffa Linda D och Erika. Jag hoppas på ett givande samtal och att dagen fortsätter uppåt och kanske lite ännu mer uppåt när jag kommer ut därifrån. Vi ska nämligen diskutera min framtida praktik. Så vill ju gärna komma fram till något bra.

Igår blev det två promenader i alla fall. En på ca 1 timme och 20 minuter. Och den andra på kanske 30-40 minuter. Så igår var jag duktig! Blir nog till att ta en promenad idag också. Vädret är ju underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0